VRAČILO IN REKLAMACIJE
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov), da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predlagate podjetju na obrazcu za ustavitev pogodbe (PDF) ali z nedvoumno izjavo, iz katere je jasno navedeno, da odstotek od pogodbe (nakupa). Edini Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku določitve za odstop od pogodbe. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetje najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu.
Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa je njegova količina zmanjšana, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe o pogodbi, za katero je predmet blago, ki zaradi svojih narave ni temeljito za vračilo. Na primer, vračilo izdelkov, za katere je zaščiten pečat, odstranjen ali kako drugače poškodovan ali izdelki pri katerih je odprta oz. uničena embalaža ali folija, ki daje izdelek pred direktnim stikom s kožo oz. pri izdelkih, za katere ne moremo z gotovostjo trditi, niso bili uporabljeni. Vračilo teh izdelkov zaradi zagotavljanja higiene in varovanja zdravja ni mogoče.
Pri vračilu artiklov, kjer je bila uporabljena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek) na uporabnika TRR.
Kupnino vam bomo povrnili v najkrajšem času oz. najkasneje v 14 dneh od predogleda izdelka na naš naslov.
Podjetje vrne prejeta plačilo energije z enakim plačilnim sredstvom, kot se uporablja porabnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugih plačilnih sredstev in potrošnikov, ki ne nosi nobenih stroškov. Za natančne informacije o postopku vračila izdelkov pošljite elektronsko sporočilo na elektronski naslov [email protected] ali pokličite na telefonsko številko +386 41 342 063.
Kolikor kupec pošlje izdelek nazaj v roku 14ih dni in uveljavi pravico do zelenjave kupnin, podjetje vrne celoten strošek kupnine (nakupna vrednost izdelka, strošek poštnine in strošek transakcij).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarnih napak, če o napakah obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V kolikor kupec uveljavlja pravico do zelenjave kupnine za izdelek s stvarnim napajanjem (tovarniško poškodovan izdelek), je prodajalec dolžan vrniti le vrednost nakupnega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za resnične napake na blagu, ki se pokaže v dveh letih izročitvenega izdelka.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebej rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalca znana oziroma bi morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zaradi obvestila.
Kolikor ima izdelek za napajanje in je pravilno obveščen o prodaji napajalnikov, pravico podjetja pa zahteva:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenjati z novimi brezhibnimi blagom ali
- vrne plačani znesek.